..................................BANKASI A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ'NE
VEYA
..................................BANKASI A.Ş. ...... ŞUBESİ MÜDÜRLÜĞÜ'NE
KREDİ RİSK
BİLGİLERİNİN
DÜZELTİLMESİ
TALEBİNDE
BULUNAN : İSİM - SOYİSİM - TC NO ( ADRES )
İLGİLİ
BANKA : ............ BANKASI A.Ş ( ADRES )
KONU : Hatalı Kredi Risk Bilgilerinin Düzeltilmesi
AÇIKLAMALAR
1.- Bankanızın, ........ Şubesinin, ...... Hesap/Müşteri No.lu müşterisiyim. Bankanızın ..... Şubesinden ....... Tarihinde kullandığım ihtiyaç/tüketici/konut/taşıt kredisi taksitlerini, ödeme güçlüğü çektiğim için süresinde ödeyemedim.
2.- Bunun üzerine bankanız tarafından hakkımda idari/kanuni takip süreci başlatıldı. Ancak daha sonra, idari/kanuni takip sürecine uğrayan bankanıza olan kredi borcumu, anapara, masraf, vekalet ücreti olmak üzere tamamını ödedim ve bankanız tarafından ibra edildim.
3.- Yukarıda anlatılan şekilde borcumu bankanıza ödediğim ve hiç bir borcum kalmadığı halde, Kredi Risk Raporunda, bankanızdan kullanmış olduğum kredi, ödenmemiş veya hatalı görünmektedir.
4.- Kredi Risk Raporunda, hakkımda kredi riski olarak görülen bankanız kayıtlarında ki bu hatalı bilgilerin düzeltilerek güncellenmesini, Türkiye Bankalar Birliği Risk Merkezine doğru güncel bilgilerin ivedi olarak gönderilerek Kredi Risk Raporunun düzeltilmesini talep etmekteyim. Söz konusu talebime bankanız tarafından 30 gün içinde cevap verilmez ve talebim yerine getirilmezse, Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyetine bankanızı Şikayet Edeceğimi ihtaren bildiririm.
İSİM - İMZA
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder